Renovatiemasterplan voor appartementsgebouwen keert terug in het najaar
Nieuws
24/06/2026
Verenigingen van Mede-Eigenaars (VME's) die hun appartementsgebouw energiezuiniger willen maken, zullen vanaf het najaar van 2026 opnieuw ondersteuning kunnen aanvragen voor de opmaak van een renovatiemasterplan. Dat meldt het Vlaams Energie- en Klimaatagentschap (VEKA). De huidige oproep werd op 1 juni 2026 afgesloten, maar er wordt ondertussen gewerkt aan een opvolger van het systeem.
Helaas, je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken
Meld je aan om verder te gaan